ראש השנה – לחולל את השינוי הרצוי

להיות צדיקה? לקרע את רוע גזר הדין? מה מצופה ממך בשנה הזאת? למה את מצפה?
מה זא אומר להיות צדיקה?! לענות על הציפויות של כולם ולהיות בסדר בעיני הסביבה?!
ומה לגבי הסיפור של הבעל שם טוב: ילד עם הארץ בא להתפלל בבית הכנסת בראש השנה, ומרב התלהבות ורצון, חילל בחליל (מבלי לדעת שלא מנגנים בחג)?
ניגש אליו הבעל שם טוב, עיניו יוקדות אש, וכולם חיכו לנזיפה – ובמקום אמר הבעל שם טוב “הילד הזה – הכריע את כף הדין לטובה בזה הרגע”
ברוח החליל, קבלי שיר מאת הרבנית הדסה פרומן על חילול הקודש, שמציעה לגשת אחרת לראש השנה – לשים בצד את הציפיות שהם חיצוניות לך ולחיות את החג ואת השנה ממקום אותנטי, אמיתי ומחיבור פנימה שלך לעצמך,
כי ברגע שאת קשובה לרצון שלך להיות מחוברת פנימה ולמעלה, הכבוד והמקום שאת נותנת לרצון הזה כבר בעצמם מחוללים שינוי – כמו אותו ילד – שכל כך רצה להיות חלק מהתפילה,

ולמרות שעשה טעות מביך בדרך שהוא השתתף – ה”טיפשות” שלו, שנבע מרצון אמיתי וכנה, קרע את רוע גזר הדין יותר מאשר כל מתפלל אחר רגיל מהמנין!
החיבור האישי האותנטי שלך לעצמך – בעצמו מחולל שינוי רצוי לטובה!

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא IMG_20190922_163753_244-819x1024.jpg


איך תחוללי את השינוי שאת רוצה השנה? לחיבור, לקשב, לשינוי הזה להתעצם?
איך תבטיחי לעצמך שתהיי עוד יותר מחוברת פנימה ולמעלה?
הנה האירועים הקרובים של הנוסחה – בואי להשתתף בהם והדרך כבר תפתח את עצמה:
1. שיעור פתוח של הנוסחה ביום שני בערב לכל הבוגרות – הזמינו גם חברות ונוכל לדבר שם על הכל!!! ב 30.9.2019 נעשה שחרור רגשי למשו שהפריע לנו בחיים – ויהיה מדהים – מחכה לך שם בואי והזמיני חברה – פרטים בהמשך!

2. וובינר עם אורית המומחית שלנו להורות – בו תוכלי להתיעץ על כל קושי עם התינוק שלך!!! לחצי כאן להירשם

3. “מהישרדות לצמיחה” כנס העצמה נשית מיוחד במינו מבית הנוסחה – איך לקחת את הכלים של הנוסחה ליום יום ולהמשיך להתפתחת והדגמת שימוש בכלים פשוטים לפתור קשיים יום יומיים. מחכה לתגובה שלך – איזה דבר הכי הפריע לך מלהתקדם בחיים שנה שעברה? ככה שנדאג שהשנה תהיה אחרת -וניתן לזה מענה הולם בכנס!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.