על אינטואיציה של אמא לקרות מפגש מחר אצל אביבה

ברחוב חי טייב 14 בהר נוף, ירושלים – מחר יום שלישי 7.7.20 משעה 9-1
קבלו פוסט מהמם מרננה, מדריכה שלנו בקורס #אימהות_בטוחה_מלידה

אחח, כמה נאמר ונכתב על זה.והאמת, גם אני חשבתי פעם שזה די חארטה.

עד שהבנתי כמה כוח וערך עצום יש לתחושת בטן החזקה הזו,שאומרת לנו כ”כ הרבה,ששמה:

אינטואיציה.

התחושה הזאת שבזכותה אני מרגישה שזה זה! שפגשתי את האחד.שמצאתי חברת נפש יקרה.שבזכותה אני מרגישה שזה המקום המיועד לי, הבית שבו יהיה לנו טוב.

זאת שמאותת לי על אדם שכדאי להתרחק ממנו,או להתקרב אליו,או שממש כדאי שלא אפספס את החוויה הזו.כאב הבטן הזה שמאותת לי שלילד שלי לא טוב,זאת שהצילה את הילד שלי ממטפלת שלא ראויה לטפל בתינוקות טהורים,למרות שלא היה שום סיבה שאחשוד,ושכ”כ מרגיעה אותי כשעבר לגן עם יחס מכבד, מכיל וקשוב.

זאת שבגללה ובזכותה אנחנו מחליטים כ”כ הרבה החלטות “קטנות”,והחלטות גורליות, משנות חיים. אבל לפעמים רעשי הרקע מאפילים על זה,יוצרים רעש שמטשטש את התחושה האמיתית שלי,של אמא מול התינוק שלה.

האינטואיציה שאמא טריה מנסה לחדד ולדייק,כי היא חדשה בזה,ועוד לומדת את דרכה בזה,לומדת ומכירה את התינוק שלה,ואת ההיא החדשה שנבראה מאז הלידה,ואת החצי השני שלומד את עצמו בזה,ואותם כמשפחה.המון זמן חיפשתי את הידע והכלים שיעזרו לי להעיף את רעשי הרקע של הסביבה,(תעשי ככה, אבל הוא צריך את זה ואת זה),שיבססו לי מדעית ומחקרית את הגישה ואת הדרך ההורית שלי שאני סוללת.וכשמצאתי אותה- לא יכלתי להתעלם.ידעתי שזאת תהיה השקעה שלא אתחרט עליה,ולא הבנתי כמה הרווח יהיה עצום ומופלא.קורס אמהות בטוחה מלידה,שזכיתי לקחת בו חלק עם Orit Sapani המקצועית והמופלאה,זה קורס שמרכז את זה באופן הכי ידידותי, מונגש ומקצועי לאמהות לקראת\ אחרי הלידה,ובשנה הראשונה לחיי התינוק.פרטים נוספים בתגובה הראשונה.–לחיי האמונה באינטואיציה, שפשוט יודעת, את ההכי טוב עבורנו!!

לחצי לקבל מדריך שמחבר אותך חזרה לאינטואיציה האימהית שלך!!! (אימהות לתינוקות)
https://yaffa.ravpage.co.il/imahotinfo

🥳

#קורס_אמהות_בטוחה_מלידה##מקומות_אחרונים_הרשמה_מחזור_8 ##רגעים_שלא_חוזרים##ידע_משנה_חיים#רננה צ’זנה מנחת הורים לגיל הרךOrit SapaniAviva Simchon Shneorיפה ברנשטייןהריון לידה והורות טבעית


💞
בתמונה: האוצרות שבזכותם כל זה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.